نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
روابط عمومی،نقشی بسیار مؤثر دربهبود وضعیت سازمان ها وایجاد تعامل بین مجموعه ای و برون سازمانی دارد. مسئول روابط عمومی درهردستگاه وسازمان دولتی وخصوصی ،بایستی واجد یک سری خصوصیات و روش های کارآمد در اداره امور وانجام وظائف شغلی باشد تابتواند ،مایه ی پیشرفت کاری در ادارات وسازمان ها گردد.روابط عمومی، از زمان های قدیم […]
روابط عمومی به عنوان به وجود آورنده حلقه های ارتباط درون و برون سازمانی یکی از عناصر تسهیل گر و سازنده در تحقق برنامه ها و اهداف مختلف است.در مدیریت روابط عمومی کیفیت و کمیت رابطه سازمان با دیگران و نیز افکار عمومی جامعه با در نظر گرفتن یک اصل اساسی که سازمان و افراد […]
در مدیریت امروز بحث منابع اجتماعی به شکلی مجزا از منابع انسانی مورد توجه قرار گرفته و به آن پرداخته شده است. هر چند که بحث از سرمایه های انسانی فراتر از سرمایه های مادی مطرح می شود ولی به جرأت می توان گفت که در شرایط کنونی سرمایه های اجتماعی نیز از سرمایه های […]
بدون شک مهمترین وظیفۀ روابط عمومی هر سازمان ایجاد ارتباطات دوسویه است. اما دو نقش متمایز و قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، از میان سایر نقش ها، نمایان تر و بارزتر است. به لحاظ اهمیت غیرقابل انکار روابط عمومی در ارتباطات برون سازمانی و نیز ارتباطات مردمی، اشکال مختلف ارتباطات […]
روابط عمومی به عنوان پایگاه ارتباطی دو سویه در یک سازمان و یا مجموعه باید بتواند همان گونه که با بالاترین رده های مدیریتی و تصمیم ساز ارتباط برقرار می کند، قابلیت انعطاف پذیری برقراری ارتباط با مخاطبان عام را نیز داشته باشد و علاوه بر هدایت افکار عمومی در پاسخگویی به ارباب رجوع (مردم) […]