شهیدحدادیان اسوه مردم داری و ایثار

شهید محمد حسین حدادیان مدافع ارزش های نهضت اسلامی و امنیت هم وطنانش در تاریخ یکم اسفندماه سال یک هزار و سیصد و ۹۶ هم چنان که  وجودش از  عطر خدمت به آستان اهل بیت بهره مند بود جسورانه اهدنا صراط المستقیم را زمزمه کرد و در اغتشاش و آشوب خیابان پاسداران تهران به نام […]

شهید محمد حسین حدادیان مدافع ارزش های نهضت اسلامی و امنیت هم وطنانش در تاریخ یکم اسفندماه سال یک هزار و سیصد و ۹۶ هم چنان که  وجودش از  عطر خدمت به آستان اهل بیت بهره مند بود جسورانه اهدنا صراط المستقیم را زمزمه کرد و در اغتشاش و آشوب خیابان پاسداران تهران به نام دراویش؛ برای حفظ جان مردم و کمک به آرام سازی فضای یک درگیری داعش گونه پای در میدان گذاشت و دل به بهشت سپرد.

جوان اندیشه ورز و محب اهل بیت صبح روز سوم اسفندماه از ناحیه بسیج جماران تا امامزاده علی اکبر چیذر بی تاب آسمانی شدن و بر دستان مردم خداجو و شهید پرور برای ملاقات با همفکران و میهمانی بر سفره اهل بیت کبیر بدرقه شد.

علی اکبر امام حسین (ع) را که بشناسی متولد ۱۳۷۴ یا دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس فرقی نمی کند و جوانمردانه برای تعالی پرچم نهضت اسلامی و برداشتن حتی یک قدم در تامین آرامش و امنیت جامعه جان در کف مشت می گیری.

شاید شب آن حادثه که در بی رحمی و توحش عده ای مخل آسایش مردم و دشمن قسم خورده این کشور  اسیر شدی به یاد اسرای کربلا  ذکر یازینب به لب داشتی و به جمله پایان ماموریت بسیجی شهادت است معنا بخشیدی.

شهید حدادیان در سپاه دلباختگان و همراهان باورمند به  ارزش های دینی و مردم داری با عمل به تکلیف الهی و روحیه ایثار  هر کدام به سهم خود امنیت کشور و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دوران معاصر پیوسته با عزت و افتخار تثبیت کردند.

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود :
شهدا تعبیری از «احسن الحال» در بهارِ زندگی‌اند

امروز نیز مسیر شهدای والا مقام تداوم داشته و شهدای زنده با حضور و صلابت در تمام  عرصه ها، عزم و همت خود را برای برقراری امنیت،سربلندی و سرافرازی ملت ایران با جان و دل  به کار بسته اند.

شهید جوان و مبارز میدان تحجر محمد حسین حدادیان گمنام  عرصه جهاد و حق طلبی در کشاکش دنیای نا متقارن خوبی ها و بدی ها و در عصر هجوم ناملایمات بالاترین پاداش و مزد فی سبیل الله را در دوران کوتاه و پایدار زندگی خود از آستان حضرت دوست و به برکت حب اهل بیت دریافت کرد.

و ما هرگز روز ثبوت عشق و جانفشانی تو را فراموش نمی کنیم و از خداوند منان می خواهیم به برکت خون شهدا قلب و نگاه جوانان این وطن را به نور الهی و بینش عملی روشن گرداند تا زمزمه مردم داری و باور ارزش ها همواره زنده بماند.

ای شهید مظلوم و هم رکاب علی اکبر (ع) در صحرای کربلا برایمان دعا کن که ایرانی بس گرفتار پیش روی مردمی هم چنان امیدوار در مقابل بدعهدی دشمنان ایستاده است،برای آرامش و گره گشایی از کار این مردم دعا کن!

 

(Visited 22 times, 1 visits today)