نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
بیست و پنجمین سال متوالی برای کسب رتبه برتر کنکور در استان یزد رقم خورد،پیشتازان علمی و نخبگان دیار علم و اندیشه نیز بار دیگر معرفی و شناخته شدند و صندلی بهترین دانشگاه های ایران به نام یزد و یزدی ها ثبت شد. افتخار آفرینی و کسب رتبه هایی از جنس علم،فرهنگ و هنر در […]
گاهی در استان از پدیده رشد مدیران صحبت به میان می آید اما تعریف این رشد در برخی قسمت ها با شاخص هایی از جمله مدیران غیر قابل پیش بینی،نهایت تلاش برای گریز از اشتباه پذیری،اصرار به خوب بودن،عدم توجه به پیامدکارها،رشدی مبتنی بر ارادت،چاپلوسی و وارونه جلوه دادن مسائل،ارائه تفاسیر متفاوت از عملکرد خود،گرفتار در حباب سازی رسانه ای،اهل هیاهو با اعتماد به نفسی مبتنی بر جهل و افراد رشد یافته با کارسازی دیگران مطابق نیست. اگر این تعریف درست بود امروز استان در جایگاه بهتری به ویژه در حوزه به کارگیری و توانمندسازی منابع انسانی قرار داشت و در مقابل این تعریف پوشالی و خودساخته نیازمند به بازتعریف واقعی هستیم تا شاید دوباره یزد؛یزد شود.
ارتباط شناسی – تولید محتوا
این مطلب بدون برچسب می باشد.
سیاسیترین متغییر اقتصادی و دغدغهای که امروز در هر کوی و برزن از آن سخن به میان می آید سفره مردم و وضعیت معیشت است،مولفه و شعاری که ردپای آن را میتوان در گفتمان اغلب مسئولان و کنشگران اجتماعی شاهد بود. این روزها بیشترین حرف مردم گرانیهای لجام گسیخته و ساعت شمار آن هم در […]
خبرگزاری تسنیم_ فاطمه شریفی- انتخابات در نظام مردمی به ویژه جامعه اسلامی کارکردهای ممتاز و اثرگذاری دارد چرا که عالیترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهمترین مجرای تحقق حاکمیت مردمی محسوب میشود و فرصتی را فراهم میسازد تا همه اقشار و سلایق بتوانند از ظرفیت انتخاب استفاده و نسبت به آینده کشور خود تصمیمگیری کنند. […]
دوران مختلف و در نگاهها و جناحهای سیاسی گوناگون شاهد گفتمانهای متنوعی پیرامون پذیرش مسئولیت و فعالیت در عرصههای مختلف هستیم که در راس آن میتوان به بیان ماندگار شهید بهشتی « ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» اشاره کرد. از این رو شیفته خدمت آن فرد یا گروهی است که در هر منصب ومسندی […]
عصر حاضر را عصر اطلاعات و ارتباطات نامیدهاند،رسانههای مختلف در اقصی نقاط جهان حضور فراگیر و گستردهای دارند به طوریکه مردمان دنیای جدید در دهههای اخیر با پدیده فراگیرشدن رسانههای جمعی و پیشرفت تکنولوژیهای جدید ارتباطی در جامعه مواجه شدهاند. رسانهها با ایجاد تحول در باورها،ارزشها،اعتقادات،تصاویر، ادراکات و ذهنیات جامعه زمینه را برای اقناع و […]