فاطمه شریفی،رتبه اول سرمقاله و یادداشت در رویداد رسانه‌ای طنین

آئین اختتامیه رویداد رسانه‌ای «طنین» در راستای برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» برگزار و فاطمه شریفی به عنوان رتبه اول بخش سرمقاله و یادداشت با مطلب «خانواده مبدا جهاد تبیین در تمدن‌سازی نوین اسلامی» معرفی و با اهدا لوح سپاس ویژه این رویداد رسانه‌ای از برگزیدگان تجلیل شد. شریفی رتبه شایسته تقدیر در […]

آئین اختتامیه رویداد رسانه‌ای «طنین» در راستای برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» برگزار و فاطمه شریفی به عنوان رتبه اول بخش سرمقاله و یادداشت با مطلب «خانواده مبدا جهاد تبیین در تمدن‌سازی نوین اسلامی» معرفی و با اهدا لوح سپاس ویژه این رویداد رسانه‌ای از برگزیدگان تجلیل شد.

شریفی رتبه شایسته تقدیر در بخش انتشار محتوای مرتبط با این رویداد را نیز دریافت و مورد تقدیر از سوی فرماندهی سپاه الغدیر یزد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفت.

این رویدادهای رسانه ای با محورهای روایت زندگی بانوان موفق یزدی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی،روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده،چالش جمعیت،سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه برگزار شد.

 

(Visited 3 times, 1 visits today)