• تاریخ : پنج شنبه - ۱ - آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 21 - November - 2024
  • ساعت :

    مدیریت

    گندم ری یا میز خدمت؟
    ۱۴۰۲-۰۵-۰۷

    گندم ری یا میز خدمت؟

    روزنامه آفتاب یزد _ فاطمه شریفی؛دوران مختلف و در نگاه‌ها و  جناح‌های سیاسی گوناگون شاهد گفتمان‌های متنوعی پیرامون پذیرش مسئولیت و فعالیت در عرصه‌های مختلف هستیم که در راس آن می‌توان به بیان ماندگار شهید بهشتی « ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» اشاره کرد. از این رو شیفته خدمت آن فرد یا گروهی است […]

    جای خالی ارتباطات نوین در گردشگری یزد!
    ۱۴۰۰-۱۲-۲۸

    جای خالی ارتباطات نوین در گردشگری یزد!

    فاطمه شریفی -هفته نامه الکترونیک شهرزاد: امروزه به واسطه گسترش روز افزون و برگشت ناپذیر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و با ایجاد مولفه‌هایی همچون شاهراهای اطلاعات، حذف مرز صنایع، تنوع محصولات و روش‌های نوین توزیع و ارائه خدمات، کانال‌های جدید تبلیغ و فرصت‌ها و مدل‌های تجاری جدید، کنشگران موثر بر جریان گردشگری در دنیا سعی بر استفاده از این فرصت‌های به وجود آمده مبتنی بر فناوری و نوآوری دارند.

    مدیریت به شیوه حاج قاسم
    ۱۴۰۰-۰۴-۰۹

    مدیریت به شیوه حاج قاسم

    تقویت تاب آوری اجتماعی به عنوان ستون اصلی آگاهی بخشی و مهارت آموزی؛ مدیریتی خاص می‌طلبد، شیوه ای که در سایه برنامه‌ریزی، کارشناس محوری و همگرایی در اجرا نیز «مردم داری» را اصل اول قرار دهد.

    خدمت به میز یا مردم ؟
    ۱۳۹۹-۰۵-۰۷

    خدمت به میز یا مردم ؟

    تصمیم گیری موثر یکی از ارکان مهم در علم مدیریت و شاخص ترین توان مدیریتی  برای یک فرد محسوبمی شود به ویژه امروز که فضای کشور بنا به دلایل و عوامل مختلفی با مسائل پیچیدهرو به رو شده است.مسائلی که حل آن ها وابسته به شرایطی است که باید مدیران  و سرشاخه های موثر در […]

    *شاخص های مدیریت در روابط عمومی
    ۱۳۹۵-۱۱-۲۶

    *شاخص های مدیریت در روابط عمومی

    روابط عمومی به عنوان به وجود آورنده حلقه های ارتباط درون و برون سازمانی یکی از عناصر تسهیل گر و سازنده در تحقق برنامه ها و اهداف مختلف است.در مدیریت روابط عمومی کیفیت و کمیت رابطه سازمان با دیگران و نیز افکار عمومی جامعه با در نظر گرفتن یک اصل اساسی که سازمان و افراد […]

    برو بالا