نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
اشاره: مطلب حاضر از کتاب گزارش و اصول بین المللی روزنامهنگاری اثر “فرمان عبدالرحمان” انتخاب شده است. این کتاب، شامل مجموعهای از مطالب ارائه شده در کلاس های درس روزنامهنگاری موسسه غیر دولتی روزنامهنگاری جنگ وصلح *، تجربه های آموزشی نویسنده در دوره آموزشی شبکه الجزیره و بهرهمندی از کتاب راهنمای روزنامهنگاری آزاد اثر” دیبرا […]
بر عددش ریگ هست در هوسش کوه طور بر عدد اختران ماه ورا مشتریست (حضرت مولانا) برای نگارش اعداد و ارقام در متون خبری شیوه هایی تدوین شده است تا خواندن اعداد را برای مخاطب آسان تر سازد البته در برخی موارد برای نشان دادن ارزش فراوانی و مقدار در خبر این قواعد در تیتر […]
ذهن بشر امروز با توجه به قرارگرفتن در جریان اطلاعات که پیام های مختلف با سرعت و دسترسی آسان جابه جا می شود در بسیاری از موارد نقش دروازه بانی محتوایی که با آن روبه رو می شود را بازی می کند.دانش اطلاع رسانی به عنوان رویکردی علمی که درباره کیفیت و کاربرد اطلاعات، نیروهای […]
روابط عمومی به عنوان پایگاه ارتباطی دو سویه در یک سازمان و یا مجموعه باید بتواند همان گونه که با بالاترین رده های مدیریتی و تصمیم ساز ارتباط برقرار می کند، قابلیت انعطاف پذیری برقراری ارتباط با مخاطبان عام را نیز داشته باشد و علاوه بر هدایت افکار عمومی در پاسخگویی به ارباب رجوع (مردم) […]
با توجه به بروز و ظهور ارتباطات دیجیتال یا الکترونیک در تمام ابعاد زندگی اجتماعی مخاطبان ما و رسانه ها در حال تغییرند و آن تغییر در این بخش رخ می دهد که روابط عمومی ها در دنیایی متولد شده اند که پاسخگوی رسانه باشند و افراد قرار گرفته در نقطه مقابل روابط عمومی با […]