• تاریخ : دوشنبه - ۲۲ - اردیبهشت - ۱۴۰۴
  • برابر با : Monday - 12 - May - 2025
  • ساعت :

    ارتباطات

    روان سازی اطلاعات در روابط عمومی
    ۱۳۹۵-۱۰-۰۶

    روان سازی اطلاعات در روابط عمومی

    در مدیریت امروز بحث منابع اجتماعی به شکلی مجزا از منابع انسانی مورد توجه قرار گرفته و به آن پرداخته شده است. هر چند که بحث از سرمایه های انسانی فراتر از سرمایه های مادی مطرح می شود ولی به جرأت می توان گفت که در شرایط کنونی سرمایه های اجتماعی نیز از سرمایه های […]

    روابط عمومی و تسهیل ارتباطات مردمی
    ۱۳۹۵-۰۹-۱۷

    روابط عمومی و تسهیل ارتباطات مردمی

    بدون شک مهمترین وظیفۀ روابط عمومی هر سازمان ایجاد ارتباطات دوسویه است. اما دو نقش متمایز و قابل تفکیک آن در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، از میان سایر نقش ها، نمایان تر و بارزتر است. به لحاظ اهمیت غیرقابل انکار روابط عمومی در ارتباطات برون سازمانی و نیز ارتباطات مردمی، اشکال مختلف ارتباطات […]

    محتوای اثرگذار بزرگترین ثروت روابط عمومی
    ۱۳۹۵-۰۷-۲۸

    محتوای اثرگذار بزرگترین ثروت روابط عمومی

    روابط عمومی به عنوان پایگاه ارتباطی دو سویه در یک سازمان و یا مجموعه باید بتواند همان گونه که با بالاترین رده های مدیریتی و تصمیم ساز ارتباط برقرار می کند، قابلیت انعطاف پذیری برقراری ارتباط با مخاطبان عام را نیز داشته باشد و علاوه بر هدایت افکار عمومی در پاسخگویی به ارباب رجوع (مردم)  […]

    تغییر مخاطبان در روابط عمومی نوین
    ۱۳۹۴-۱۱-۰۴

    تغییر مخاطبان در روابط عمومی نوین

    با توجه به بروز و ظهور ارتباطات دیجیتال یا الکترونیک در تمام ابعاد زندگی اجتماعی مخاطبان ما و رسانه ها در حال تغییرند و آن تغییر در این بخش رخ می دهد که روابط عمومی ها در دنیایی متولد شده اند که پاسخگوی رسانه باشند و افراد قرار گرفته در نقطه مقابل روابط عمومی با […]

    برو بالا