فاطمه شریفی،رتبه اول یادداشت و سرمقاله در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر

خبرگزاری ایسنا؛قطار سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد با تاخیری چند ماهه به ایستگاه آخر رسید و در مراسمی با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی، از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شد. علی پورمیرزایی، مسئول بسیج رسانه استان یزد ضمن شهدای یاد خبرنگاران شهیدشده در غزه که تاکنون حدود ۱۷۰ نفر اعلام شده […]

خبرگزاری ایسنا؛قطار سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد با تاخیری چند ماهه به ایستگاه آخر رسید و در مراسمی با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی، از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شد.

علی پورمیرزایی، مسئول بسیج رسانه استان یزد ضمن شهدای یاد خبرنگاران شهیدشده در غزه که تاکنون حدود ۱۷۰ نفر اعلام شده است، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و دو مرحله انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری و تغییر مدیریت بسیج رسانه استان را علت تاخیر چند ماهه در برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره اعلام کرد.

وی با اشاره به ارسال ۳۳۰ اثر از حدود ۱۰۰ خبرنگار استانی به این دوره از جشنواره، گفت: علاوه بر محورهای کشوری تعیین‌شده برای جشنواره، در استان نیز محورهایی براساس مسائل مهم استانی برای این جشنواره منظور شده است. سال گذشته دو موضوع «آب» و «جمعیت و فرزندآوری» به‌عنوان محورهای استانی مورد توجه قرار گرفت.

“فاطمه شریفی” نیز با کسب رتبه اول در قالب  «یادداشت و سرمقاله» و محور استانی آب یزد  به انتخاب هیات داوران با اثر ” قصه حیاتی آب ” از خبرگزاری تابناک، لوح سپاس و جایزه ویژه این جشنواره را دریافت کرد.

لازم به ذکر است رویداد رسانه‌ای بانوان طنین از دیگر برنامه‌های در دست اقدام بسیج رسانه استان یزد است که  در این رویداد ۲۴ ساعته اصحاب رسانه به معرفی الگوهای موفق زن خواهند پرداخت.

(Visited 7 times, 1 visits today)