نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
عصر حاضر را عصر اطلاعات و ارتباطات نامیدهاند،رسانههای مختلف در اقصی نقاط جهان حضور فراگیر و گستردهای دارند به طوریکه مردمان دنیای جدید در دهههای اخیر با پدیده فراگیرشدن رسانههای جمعی و پیشرفت تکنولوژیهای جدید ارتباطی در جامعه مواجه شدهاند. رسانهها با ایجاد تحول در باورها،ارزشها،اعتقادات،تصاویر، ادراکات و ذهنیات جامعه زمینه را برای اقناع و […]
در شرایط امروز و با توجه به رشد پر سرعت فناوریهای ارتباطی، تغییر مدلهای اقتصادی و بروز مشکلات زمینهای از جمله دغدغههای عمومی در حوزه اقتصاد کشور، متفاوت شدن سبک زندگی، شکستهای فرهنگی و محدودیتهای کرونایی روز به روز سفره اهالی مطبوعات و رسانه را کوچکتر کرده و سفرهنشینان این وادی اثربخش و تحول آفرین […]
تاریخچه اولین مقاله مطبوعاتی توسط ” میچیل دی مونتاین” (michel de montaigne ، ( ۱۵۹۲-۱۵۳۳ فرانسوی در پایان قرن ۱۶ نوشته شد. در این رابطه دایره المعارف بریتانیایی مینویسد: مونتاین اسم مقاله خود را(essais) به معنی تلاش گذاشت ودرآن ، لایههای درونی سرکوب شده، یادگارهای دوران کودکی وجوانی و رویدادهای عجیب را – که طی […]
فاطمه شریفی از بانوان فعال عرصه رسانه در استان یزد، حائز دریافت رتبه اول و اثر برگزیده بخش ” تیتر ” در نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان شد. به مناسب روز خبرنگار ،نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان با میزبانی انجمن صنفی روزنامه نگاران این استان برگزار و […]
روابط عمومی و روزنامه نگاری به عنوان دو شاخه از علم ارتباطات کاملاً مکمل یکدیگرند و در حوزه علمی با هم پیوند ناگسستنی دارند، مطبوعات رکن چهارم دموکراسی و زبان مردمند و روابط عمومی ها نیز براساس برخی از تعاریف (( آینه تمام نما)) اتاق شیشه ای یا پل ارتباطی سازمان می باشند که باید […]