نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
روابط عمومی به عنوان پایگاه ارتباطی دو سویه در یک سازمان و یا مجموعه باید بتواند همان گونه که با بالاترین رده های مدیریتی و تصمیم ساز ارتباط برقرار می کند، قابلیت انعطاف پذیری برقراری ارتباط با مخاطبان عام را نیز داشته باشد و علاوه بر هدایت افکار عمومی در پاسخگویی به ارباب رجوع (مردم) […]
به نقل از مجله خبری-تحلیلی یزدان: فاطمه شریفی از فعالین رسانه و روابط عمومی، به عنوان مسئول روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی-دوره دهم منصوب شد. محمد رضا طاقه باف،رئیس دفتر نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام این انتصاب،فعالیت این دفتر واقع […]
با توجه به بروز و ظهور ارتباطات دیجیتال یا الکترونیک در تمام ابعاد زندگی اجتماعی مخاطبان ما و رسانه ها در حال تغییرند و آن تغییر در این بخش رخ می دهد که روابط عمومی ها در دنیایی متولد شده اند که پاسخگوی رسانه باشند و افراد قرار گرفته در نقطه مقابل روابط عمومی با […]