• تاریخ : پنج شنبه - ۲۸ - فروردین - ۱۴۰۴
  • برابر با : Thursday - 17 - April - 2025
  • ساعت :

    رسانه

    محتوای اثرگذار بزرگترین ثروت روابط عمومی
    ۱۳۹۵-۰۷-۲۸

    محتوای اثرگذار بزرگترین ثروت روابط عمومی

    روابط عمومی به عنوان پایگاه ارتباطی دو سویه در یک سازمان و یا مجموعه باید بتواند همان گونه که با بالاترین رده های مدیریتی و تصمیم ساز ارتباط برقرار می کند، قابلیت انعطاف پذیری برقراری ارتباط با مخاطبان عام را نیز داشته باشد و علاوه بر هدایت افکار عمومی در پاسخگویی به ارباب رجوع (مردم)  […]

    تغییر مخاطبان در روابط عمومی نوین
    ۱۳۹۴-۱۱-۰۴

    تغییر مخاطبان در روابط عمومی نوین

    با توجه به بروز و ظهور ارتباطات دیجیتال یا الکترونیک در تمام ابعاد زندگی اجتماعی مخاطبان ما و رسانه ها در حال تغییرند و آن تغییر در این بخش رخ می دهد که روابط عمومی ها در دنیایی متولد شده اند که پاسخگوی رسانه باشند و افراد قرار گرفته در نقطه مقابل روابط عمومی با […]

    برو بالا