نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:
مرا به خاطر بسپار
مسئولیت روابط عموی ها در معرض فرصت های موجود در دستگاه های اجرایی بسیار خطیر ارزیابی می شود و در عصر سرعت انتشار اخبار باید انتقال به موقع و صحیح اطلاعات در ردیف اولویت های ویژه روابط عمومی ها قرار گیرد و در سایه آن روحیه انتقاد پذیری نیز تقویت شود. جامعه به واسطه انتشار […]
مسئولیت روابط عموی ها در معرض فرصت های موجود در دستگاه های اجرایی بسیار خطیر ارزیابی می شود و در عصر سرعت انتشار اخبار باید انتقال به موقع و صحیح اطلاعات در ردیف اولویت های ویژه روابط عمومی ها قرار گیرد و در سایه آن روحیه انتقاد پذیری نیز تقویت شود. جامعه به واسطه انتشار صحیح اخبار و اطلاعات، ضمن آگاهی اجتماعی و تقویت حس مسئولیت پذیری، شناخت بهتری برای انتخاب و تعیین مسیرهای زندگی خود پیدا می کند.
اطلاع رسانی صحیح مهمترین وظیفه روابط عمومی هاست که می تواند در ارتقاء جایگاه سازمان و نهاد ها در جامعه نقشی موثر داشته باشد و ما در عصری زندگی می کنیم که ارتباطات بخش جدایی ناپذیر زندگی مردم است زیرا شبکه های مجازی در امر اطلاع رسانی بسیار سریع عمل می کنند.
با توجه به این مساله روابط عمومی ها باید برای انعکاس هرچه بهتر اخبار سازمان، نهاد و یا دستگاه های اجرایی خود، با نو آوری و خلاقیت در امر اطلاع رسانی، اخبار را در اسرع وقت به جامعه منتقل کنند و با رصد کنش ها و واکنش های احتمالی پاسخ و همراهی مناسبی را برای حفظ آرامش و اعتماد از خود نشان دهند.
علاقه در کار روابط عمومی اهمیت زیادی دارد و روابط عمومی ها همواره باید با راهکارهای مختلف پویایی عملکردی داشته باشند زیرا یکی از عوامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته، توجه به امر اطلاع رسانی پویا و کارآمد است و اگر می خواهیم در حوزه فعالیت های خود نیز در عرصه های مختلف موفق باشیم باید بتوانیم افکار عمومی را هدایت کنیم و این اصل تنها از مدلسازی برای یک جریان مداوم و تخصصی در فعالیت های روابط عمومی بر می آید
ما امروز در یک سازمان بیش از هر چیز به یک روابط عمومی هوشمند نیاز داریم زیرا در یک سازمان بیش از هر چیزی با انسان ها روبه رو هستیم لذا مجبور خواهیم بود تمام ابزارها را در کنار انسان در سازمان هماهنگ کنیم که در این خصوص به نقطه ای به نام”مهندسی عوامل انسانی” می رسیم.؛ لذا باید در اندیشه ی طراحی مهندسی و راهبردهای ارتباطی و مقوله ای به نام “مدیریت ارتباطات در سازمان” باشیم.
روابط عمومی ها باید بتوانند تحلیل گر سیاست ها، خط مشی ها و برنامه های سازمان ها برای جامعه و مخاطبان خود باشند و ما براین باوریم که نقش اصلی روابط عمومی نقش کارکردی و مدیریتی آن است که باید این مدیریت بتواند به کارکردهای فنی و ارتباطی به نحو موثری بها دهد تا بتواند زمینه تقویت راهبردهای ارتباطی سازمان خود را تقویت کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
وقت کشی، معطل سازی، شرط گذاری و بد عهدی های پی در پی در ماجرای وعده های بر زمین مانده اروپایی ها بعد از خروج ترامپ از برجام ما را به این حکایت و همان ماجرایی می رساند که یک روز خانی در آبادی به فردی در عوض انجام کاری وعده داد که فصل خرمن کوبی و سر خرمن یک خروار گندم به او پاداش می دهد.
باید راهی یافت، برایِ زندگی را زندگی کردن، نه فقط زندگی را گُذَراندَن .. باید راهی یافت، برایِ صبح ها با اُمید چشم گُشودَن، برایِ شب ها با آرامشِ خیال خوابیدن.. اینطور که نمی شود، نمی شود که زندگی را فقط گذراند ، نمی شود که تمام شدنِ فصلی و رسیدنِ فصلی جدید را فقط […]
پیوسته در عظمت تاریخی کهن خیابان ها ،کوچه ها ،خانه ها و حتی دیوارهای شهر همه هم نوا می شوند و سال هاست رخدادی سراسر از ارزش های انسانی پیر،جوان،کودک،زن و مرد را با تمام توان به تکاپو در می آورد و زمزمه همبستگی از هر کوی و محل شنیده می شود. محرم فروردین جان […]
شهر جهانی یزد جلوه گاه ارزش های تاریخی و گردشگری آئینی بستری مبتنی بر پیوند هنرو دین است که علاوه بر حفظ پویایی مکان های فرهنگی ومذهبی در بازخوانی ارزش ها نیز موثر می باشد. صنعت پویا ومتنوع گردشگری بخش های مختلفی را شامل می شود که یکی از مهم ترین آن ها گردشگری آیینی […]