شربت بیاورید؛ نیروهای دفاعی گرمازده شده اند

ناگفته نماند «اشک کباب موجب طغیان آتش است» و در این اوضاع پخت و پز، کاملا به صورت اتفاقی و گذری یک ناو چندمیلیارد دلاری آمریکایی ها نیز دچار سوختگی سطحی شده است و پس از تامین چندین فروند سیب زمینی رنده شده و پماد سوختگی آن هم به مقدار لازم، سطح آسیب دیده توسط اورژانس دریایی پانسمان می شود

کبابِ ناو !!! به گزارش واحداخبار و اطلاع رسانی مرکز روابط خصوصی پنتاگون و به نقل از خبرگزاری دریا چه خبر؛ طبق دستاورد جدید پرزیدنت برای مشارکت در امور منزل، آشپزی و تمرین خانه داری آن هم به سبک نژادپرستانه ، دستپخت این هفته دونالد و غذای ویژه سرآشپر به کباب ِ ناو رسید،آن هم از نوع نانِ داغ کبابِ داغ!!!

شواهد محلی حاکی از آن است که به دلیل شور شدن غذایی که حسابی هم توسط کباب پزهای همیشگی استکبار بی نمک جلوه داده شده است، احتمالا آشپز دوتا شده و از شوری زیاد کار به ارتش ضد شورش رسیده است.در حالی که از آشپزخانه مرکزی اشک و آه و  دود و آتش بلند است رفقای آشپزباشی ژستِ خونسردی و مدیریت بحران گرفته اند و می گویند: اتفاق خاصی نیوفتاده است و فقط اندکی شربت آبلیمو و نعناع بیاورید؛ نیروهای دفاعی گرما زده شده اند.

البته ناگفته نماند که  «اشک کباب موجب طغیان آتش است» و در این اوضاع پخت و پز، کاملا به صورت اتفاقی و گذری یک ناو چندمیلیارد دلاری آمریکایی ها نیز دچار سوختگی سطحی شده است و پس از تامین چندین فروند سیب زمینی رنده شده و پماد سوختگی آن هم به مقدار لازم، سطح آسیب دیده توسط اورژانس دریایی پانسمان می شود.اما نمی دانیم چرا با این سوختگی سطحی امیدی به بازگشت ناو جنگینیست و نمایش جدال آب و آتش و ناتوانی درونی و ژست قدرت پایانی ندارد.

احتمالا ۴۰۰ نفرملوان و خلبان و آتش نشان حرفه ای هم فقط بوی کباب شنیده اند و  برای ساحل نشینی و  هواخوری آن هم در حرارت آتشی که دمای آن به ۱۰۰۰ درجه می رسد در کنار ناو حاضر شده اند. راستی عجب کاری شد، در این اوضاع کرونایی ماسک هم زده بودند؟ اصلا فاصله اجتماعی با ناو رعایت شده بود یا نه؟

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود :
دوغ و دوشاب در نظرش یکیست

فقط مانده ایم بیش از سه میلیون لیتر سوخت آن هم برای یک کباب پختن ساده کنار دریا  واقعا لازمه؟ اسراف نیست؟ خوب این چه کاریه اصلا؟ یه کم  از مواد آتش زای ایرانی تهیه می کردید، چند قطره و یک نخ کبریت کار حل می شد  و مجبور نمی شدید برای یه آشپزی دورهمی این همه بشکه سوخت  رو جابه جا و با خودتون ببرید وسط دریا!!!  فقط داشتم با خودم  فکر می کردم برای یه کباب پز ۲۵۷ متری باید چقدر آتیش رو باد زد  و آتش زنه ریخت که این جور شعله ور بشه و دودش تو چشم خیلی ها بره خیلی ها.

حالا از این ها بگذریم؛ بفرمایید کباب!!! خودتون رو ناراحت نکنید و خیالتون راحت که  همه می دونند ماجرای کباب ناو هیچ ربطی به سرکوب شدید اعتراضات تبعیض نژادی یا احتمال سیاسی بودن این اتفاق و گُل به خودی زدن، شایدم منحرف کردن اذهان عمومی و از اون بدتر کلافگی و آشفته حالی سیستم دفاعی آمریکا  نداره که نداره.همه می دونند اصلا هیچی در هیچی نقش نداره و این چیزها برای شما همیشه یه اتفاق ساده بوده که درونش خودتون رو کشته و بیرونش دیگران رو و لاشه به جا موندش  ماهیان دریارو.

کباب پز دوگانه سوز و دو منظوره مجهز به سیخ گردان کاملا اتوماتیک با کد ثبت اختراع در خدمت شماست، تنها با ارسال جمله سوختیم و ضایع شدیم به شماره پیامکی که هم اکنون زیرنویس می شود می توانید از معجزه این محصول بهره مند شده و کباب پز خود را  در مسیر ایران-ونزوئلا تحویل بگیرید.

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود :
آدم گرسنه سنگ هم می خورد!

چی دارم می نویسم… یادم رفته بود اینجا نشریه ما چاپی هست و آگهی فقط برای کاهش آلام ناو سوخته ها بین اخبار تلویزیونی پخش میشه، ضمن عذرخواهی مجدد ؛ از شما برای مشاهده تصاویر مربوط به آهن قراضه های جنگ افزار آمریکایی در شبکه های مختلف خبری دعوت می کنم.تا کبابی دیگر صد درود و بدرود.

(Visited 68 times, 1 visits today)