• تاریخ : دوشنبه - ۱۱ - مهر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Monday - 3 - October - 2022
  • ساعت :

    ارتباطات

    سیلاب؛ بحران ارتباطات و آینده‌ای تاریک برای یزد
    ۱۷ - اردیبهشت - ۱۴۰۱

    سیلاب؛ بحران ارتباطات و آینده‌ای تاریک برای یزد

    فاطمه شریفی - خبرگزاری تابناک: بشر از ابتدای خلقت همواره با حوادث طبیعی دست به گریبان بوده است؛ اما به رغم پیشرفت‌های به دست آمده در دهه‌های اخیر در زمینه دانش و تکنولوژی، نه تنها از تعداد و اثرات حوادث طبیعی کاسته نشده است بلکه روند آن حکایت از سیر افزایشی و پیچیده‌تر شدن اثرات ناشی از حوادث مختلف دارد.

    جای خالی ارتباطات نوین در گردشگری یزد!
    ۲۸ - اسفند - ۱۴۰۰

    جای خالی ارتباطات نوین در گردشگری یزد!

    فاطمه شریفی -هفته نامه الکترونیک شهرزاد: امروزه به واسطه گسترش روز افزون و برگشت ناپذیر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و با ایجاد مولفه‌هایی همچون شاهراهای اطلاعات، حذف مرز صنایع، تنوع محصولات و روش‌های نوین توزیع و ارائه خدمات، کانال‌های جدید تبلیغ و فرصت‌ها و مدل‌های تجاری جدید، کنشگران موثر بر جریان گردشگری در دنیا سعی بر استفاده از این فرصت‌های به وجود آمده مبتنی بر فناوری و نوآوری دارند.

    هوچی گری به اسم رسانه و بازی با آرامش مردم
    ۴ - تیر - ۱۳۹۸

    هوچی گری به اسم رسانه و بازی با آرامش مردم

    در فضای حاضر به ویژه شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی و فرهنگی رو به رو است و دشمنان تشنه بهره برداری از هرگونه التهاب و از هم گسیختگی داخلی هستند،چگونگی برقراری ارتباط با افکار عمومی و کیفیت این تعاملات از مهم ترین متغیر های تاثیرگذار در روند دستیابی به اهداف پیش بینی شده و […]

    ویژگی های روابط عمومی کارآمد/یک وجهی نباشیم
    ۹ - بهمن - ۱۳۹۶

    ویژگی های روابط عمومی کارآمد/یک وجهی نباشیم

    روابط عمومی،نقشی بسیار مؤثر دربهبود وضعیت سازمان ها وایجاد تعامل بین مجموعه ای و برون سازمانی دارد. مسئول روابط عمومی درهردستگاه وسازمان دولتی وخصوصی ،بایستی واجد یک سری خصوصیات و روش های کارآمد در اداره امور وانجام وظائف شغلی باشد تابتواند ،مایه ی پیشرفت کاری در ادارات وسازمان ها گردد.روابط عمومی، از زمان های قدیم […]

    *شاخص های مدیریت در روابط عمومی
    ۲۶ - بهمن - ۱۳۹۵

    *شاخص های مدیریت در روابط عمومی

    روابط عمومی به عنوان به وجود آورنده حلقه های ارتباط درون و برون سازمانی یکی از عناصر تسهیل گر و سازنده در تحقق برنامه ها و اهداف مختلف است.در مدیریت روابط عمومی کیفیت و کمیت رابطه سازمان با دیگران و نیز افکار عمومی جامعه با در نظر گرفتن یک اصل اساسی که سازمان و افراد […]

    برو بالا