• تاریخ : یکشنبه - ۱۲ - آذر - ۱۴۰۲
  • برابر با : Sunday - 3 - December - 2023
  • ساعت :

    فاطمه شریفی

    از مردم به دولت، صدا میاد؟
    ۵ - شهریور - ۱۴۰۲

    از مردم به دولت، صدا میاد؟

    سیاسی‌ترین متغییر اقتصادی و دغدغه‌ای که امروز در هر کوی و برزن از آن سخن به میان می آید سفره مردم و وضعیت معیشت است،مولفه و شعاری که ردپای آن را می‌توان در گفتمان اغلب مسئولان و کنشگران اجتماعی شاهد بود. این روزها بیشترین حرف مردم گرانی‌های لجام گسیخته و ساعت شمار آن هم در […]

    «انتخابات» غدیر انقلاب است
    ۱ - شهریور - ۱۴۰۲

    «انتخابات» غدیر انقلاب است

    خبرگزاری تسنیم_ فاطمه شریفی- انتخابات در نظام مردمی به ویژه جامعه اسلامی کارکردهای ممتاز و اثرگذاری دارد چرا که عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردمی محسوب می‌شود و فرصتی را فراهم می‌سازد تا همه اقشار و سلایق بتوانند از ظرفیت انتخاب استفاده و نسبت به آینده کشور خود تصمیم‌گیری کنند. […]

    گندم ری یا میز خدمت؟
    ۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    گندم ری یا میز خدمت؟

    دوران مختلف و در نگاه‌ها و  جناح‌های سیاسی گوناگون شاهد گفتمان‌های متنوعی پیرامون پذیرش مسئولیت و فعالیت در عرصه‌های مختلف هستیم که در راس آن می‌توان به بیان ماندگار شهید بهشتی « ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت» اشاره کرد. از این رو شیفته خدمت آن فرد یا گروهی است که در هر منصب ومسندی […]

    فاطمه شریفی، رتبه اول_بخش ویژه در سومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد
    ۷ - مرداد - ۱۴۰۲

    فاطمه شریفی، رتبه اول_بخش ویژه در سومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد

    آیین اختتامیه سومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان یزد( مطبوعات محلی، سرپرستی‌های استانی پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری با حضور «مهدی فرشاد پور»معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد. بر اساس رای هیئت داوران در بخش ویژه […]

    نهضت سوادآموزی در جنگ نرم!
    ۲۷ - خرداد - ۱۴۰۲

    نهضت سوادآموزی در جنگ نرم!

    عصر حاضر را عصر اطلاعات و ارتباطات نامیده‌اند،رسانه‌های مختلف در اقصی نقاط جهان حضور فراگیر و گسترده‌ای دارند به طوریکه مردمان دنیای جدید در دهه‌های اخیر با پدیده فراگیرشدن رسانه‌های جمعی و پیشرفت تکنولوژی‌های جدید ارتباطی در جامعه مواجه شده‌اند. رسانه‌ها با ایجاد تحول در باورها،ارزش‌ها،اعتقادات،تصاویر، ادراکات و ذهنیات جامعه زمینه را برای اقناع و […]

    برو بالا