کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» رونمایی شد

کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» نوشته فاطمه شریفی و همراه با مقدمه آیت‌الله ناصری یزدی، به عنوان نخستین کتاب در یزد پس از انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران رونمایی شد. همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در نخستین روز پس از معرفی یزد به عنوان پایتخت کتاب […]

کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» نوشته فاطمه شریفی و همراه با مقدمه آیت‌الله ناصری یزدی، به عنوان نخستین کتاب در یزد پس از انتخاب این شهر به عنوان پایتخت کتاب ایران رونمایی شد.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و در نخستین روز پس از معرفی یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران، کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» رونمایی شد.

این کتاب در مراسمی با حضور آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سردار فرهنگ دوست مسئول دفتر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد، فاطمه دانش مدیرکل بانوان و خانواده استانداری یزد، و جمعی از مسئولان و بانوان استان یزد رونمایی شد.

اگر به جبهه رفته بودم به قلم «فاطمه شریفی» ،با مقدمه‌ای از آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و در ارتباط با خاطراتی از رشادت و ایثار یک پرستار زن در طول هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات «چشم و چراغ» به مرحله چاپ رسیده است.

شریفی در این کتاب به بیان خاطراتی از کودکی، نوجوانی و جوانی این شهید زن و پرستاری‌های بی وقفه‌ای که از رزمندگان اسلام کرده پرداخته است.

روایت این کتاب برگرفته از خاطرات  این شهید پرستار و در بخشی از کتاب به روایت‌گری نویسنده از حال و هوای مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در دوران حاضر پرداخته می شود.

صفحه‌آرایی و ویراستاری این کتاب توسط فرشاد براتی کهریزسنگی و عکس جلد کتاب تصویری از اردوهای راهیان نور است که توسط مریم داورنیا از خراسان شمالی گرفته شده است.

(Visited 9 times, 1 visits today)