• تاریخ : دوشنبه - ۱۱ - مهر - ۱۴۰۱
  • برابر با : Monday - 3 - October - 2022
  • ساعت :

    مدیریت

    جای خالی ارتباطات نوین در گردشگری یزد!
    ۲۸ - اسفند - ۱۴۰۰

    جای خالی ارتباطات نوین در گردشگری یزد!

    فاطمه شریفی -هفته نامه الکترونیک شهرزاد: امروزه به واسطه گسترش روز افزون و برگشت ناپذیر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و با ایجاد مولفه‌هایی همچون شاهراهای اطلاعات، حذف مرز صنایع، تنوع محصولات و روش‌های نوین توزیع و ارائه خدمات، کانال‌های جدید تبلیغ و فرصت‌ها و مدل‌های تجاری جدید، کنشگران موثر بر جریان گردشگری در دنیا سعی بر استفاده از این فرصت‌های به وجود آمده مبتنی بر فناوری و نوآوری دارند.

    مدیریت به شیوه حاج قاسم
    ۹ - تیر - ۱۴۰۰

    مدیریت به شیوه حاج قاسم

    تقویت تاب آوری اجتماعی به عنوان ستون اصلی آگاهی بخشی و مهارت آموزی؛ مدیریتی خاص می‌طلبد، شیوه ای که در سایه برنامه‌ریزی، کارشناس محوری و همگرایی در اجرا نیز «مردم داری» را اصل اول قرار دهد.

    خدمت به میز یا مردم ؟
    ۷ - مرداد - ۱۳۹۹

    خدمت به میز یا مردم ؟

    تصمیم گیری موثر یکی از ارکان مهم در علم مدیریت و شاخص ترین توان مدیریتی  برای یک فرد محسوبمی شود به ویژه امروز که فضای کشور بنا به دلایل و عوامل مختلفی با مسائل پیچیدهرو به رو شده است.مسائلی که حل آن ها وابسته به شرایطی است که باید مدیران  و سرشاخه های موثر در […]

    *شاخص های مدیریت در روابط عمومی
    ۲۶ - بهمن - ۱۳۹۵

    *شاخص های مدیریت در روابط عمومی

    روابط عمومی به عنوان به وجود آورنده حلقه های ارتباط درون و برون سازمانی یکی از عناصر تسهیل گر و سازنده در تحقق برنامه ها و اهداف مختلف است.در مدیریت روابط عمومی کیفیت و کمیت رابطه سازمان با دیگران و نیز افکار عمومی جامعه با در نظر گرفتن یک اصل اساسی که سازمان و افراد […]

    **روان سازی اطلاعات در روابط عمومی
    ۶ - دی - ۱۳۹۵

    **روان سازی اطلاعات در روابط عمومی

    در مدیریت امروز بحث منابع اجتماعی به شکلی مجزا از منابع انسانی مورد توجه قرار گرفته و به آن پرداخته شده است. هر چند که بحث از سرمایه های انسانی فراتر از سرمایه های مادی مطرح می شود ولی به جرأت می توان گفت که در شرایط کنونی سرمایه های اجتماعی نیز از سرمایه های […]

    برو بالا