• تاریخ : شنبه - ۱ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 - April - 2024
  • ساعت :

    رسانه

    **نوشتن گزارش
    ۱۳۹۵-۰۹-۲۶

    **نوشتن گزارش

    پس از آن که کار در مرحله اول و دوم گزارش نویسی پایان گرفت، آنگاه نوبت مرحله ی سوم که نگارش گزارش باشد فرا می رسد. در مرحله اول کوشش ما این بود که مواد و مصالح گزارش را فراهم کنیم، که بیندیشیم که چه می خواهیم، چرا می خواهیم و برای که می خواهیم. […]

    ***ساختار گزارش و انواع آن
    ۱۳۹۵-۰۹-۲۵

    ***ساختار گزارش و انواع آن

    اشاره: مطلب حاضر از کتاب گزارش و اصول بین المللی روزنامه‌نگاری اثر “فرمان عبدالرحمان” انتخاب شده است. این کتاب، شامل مجموعه‌ای از مطالب ارائه شده در کلاس های درس روزنامه‌نگاری موسسه غیر دولتی روزنامه‌نگاری جنگ وصلح *، تجربه های آموزشی نویسنده در دوره آموزشی شبکه الجزیره و بهره‌مندی از کتاب راهنمای روزنامه‌نگاری آزاد اثر” دیبرا […]

    قواعد عدد نویسی در خبر
    ۱۳۹۵-۰۸-۱۲

    قواعد عدد نویسی در خبر

    بر عددش ریگ هست در هوسش کوه طور       بر عدد اختران ماه ورا مشتریست (حضرت مولانا) برای نگارش اعداد و ارقام در متون خبری شیوه هایی تدوین شده است تا خواندن اعداد را برای مخاطب آسان تر سازد البته در برخی موارد برای نشان دادن ارزش فراوانی و مقدار در خبر این قواعد در تیتر […]

    اطلاع رسانی به شیوه رفع تکلیف
    ۱۳۹۵-۰۸-۱۱

    اطلاع رسانی به شیوه رفع تکلیف

    ذهن بشر امروز با توجه به قرارگرفتن در جریان اطلاعات که پیام های مختلف با سرعت و دسترسی آسان جابه جا می شود در بسیاری از موارد نقش دروازه بانی محتوایی که با آن روبه رو می شود را بازی می کند.دانش اطلاع رسانی به عنوان رویکردی علمی که درباره کیفیت و کاربرد اطلاعات، نیروهای […]

    محتوای اثرگذار بزرگترین ثروت روابط عمومی
    ۱۳۹۵-۰۷-۲۸

    محتوای اثرگذار بزرگترین ثروت روابط عمومی

    روابط عمومی به عنوان پایگاه ارتباطی دو سویه در یک سازمان و یا مجموعه باید بتواند همان گونه که با بالاترین رده های مدیریتی و تصمیم ساز ارتباط برقرار می کند، قابلیت انعطاف پذیری برقراری ارتباط با مخاطبان عام را نیز داشته باشد و علاوه بر هدایت افکار عمومی در پاسخگویی به ارباب رجوع (مردم)  […]

    برو بالا