” فاطمه شریفی “رتبه برگزیده جشنواره رسانه های استان اصفهان

فاطمه شریفی از بانوان فعال عرصه رسانه در استان یزد،  حائز دریافت رتبه اول و اثر برگزیده بخش ” تیتر ” در نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان شد. به مناسب روز خبرنگار ،نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان با میزبانی انجمن صنفی روزنامه نگاران این استان برگزار و […]

فاطمه شریفی از بانوان فعال عرصه رسانه در استان یزد،  حائز دریافت رتبه اول و اثر برگزیده بخش ” تیتر ” در نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان شد.

به مناسب روز خبرنگار ،نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان با میزبانی انجمن صنفی روزنامه نگاران این استان برگزار و پس از داوری آثار رسیده به  دبیرخانه این جشنواره ” فاطمه شریفی ” از بانوان فعال عرصه رسانه در بخش ” تیر” رتبه اول و برگزیده را کسب کرد.

این جشنواره پذیرای آثاری در بخش های مقاله، تیتر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، کاریکاتور و عکس بوده است و برای نخستین بار با حضور اصحاب رسانه و به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران و نویسندگان برگزار شده است.

«عباس زمانی » دبیر نخستین جشنواره رسانه های مکتوب و مجازی استان اصفهان  ضمن سپاس از استقبال و آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره بر اهمیت برگزاری جشنواره ها در رشد آثار رسانه ای تاکید و گفت: اثر ارسالی این فعال رسانه ای نیز در کتاب این جشنواره به چاپ رسیده و مورد تقدیرقرار می گیرد.

انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان

(Visited 22 times, 1 visits today)