« تریبون مجازی» جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد راه اندازی شد

دبیر کمیته خبر و اطلاع‌ رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد از راه ‌اندازی « تریبون مجازی» این جشنواره در یزد خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی « فیلم کوتاه رضوی » یزد، فاطمه شریفی، دبیر کمیته خبر و اطلاع‌ رسانی جشنواره ملی فیلم […]

دبیر کمیته خبر و اطلاع‌ رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد از راه ‌اندازی « تریبون مجازی» این جشنواره در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی جشنواره ملی « فیلم کوتاه رضوی » یزد، فاطمه شریفی، دبیر کمیته خبر و اطلاع‌ رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد با اشاره به اینکه رسانه ‌ها نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد دارند، گفت: با توجه به رشد چشمگیر مخاطب‌ پذیری در فضای مجازی کشور، کمیته خبر و اطلاع ‌رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با هدف سرعت بخشی به نشر اخبار، ایجاد منبع معتبر و تولید محتوای تخصصی با موضوع جشنواره فعالیت خود را در این فضا با عنوان « تریبون مجازی جشنواره » آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تریبون مجازی جشنواره فیلم کوتاه رضوی با دو هشتک « #رویداد فرهنگی » و« #نقش آفرینی هنری» راه ‌اندازی و محتوایی مبتنی بر نشانه ‌های تصویری و گرافیکی در فضای مجازی منتشر می ‌کند.

شریفی خاطرنشان کرد: علاقه‌ مندان، هنرمندان و اصحاب رسانه می ‌توانند با عضویت در کانال تلگرامی جشنواره به آدرس « razavifilmfestival» و صفحه رسمی اینستاگرام به آدرس « razavi.filmfestival » به آخرین اخبار و برنامه‌ های دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد دسترسی داشته باشند.

وی گفت: کمیته خبر و اطلاع ‌رسانی این جشنواره تمام فعالیت ‌های خود را بر مبنای رسانه محوری برنامه ‌ریزی کرده و اولویت خود را همکاری در نشر محتوا با پیشگامی فعالان حوزه رسانه می‌ داند و تمام فضاهای ایجاد شده تنها برای دسترسی و برقراری ارتباط آسان ‌تر با جریان برگزاری جشنواره می ‌باشد.

برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود :
مسئول روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی منصوب شد

وی از کارشناسان عرصه فرهنگ و هنر دعوت کرد نظرات کارشناسی خود پیرامون جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد را برای نشر در رسانه‌های استان و فضاهای اطلاع ‌رسانی موجود جشنواره به تریبون مجازی ارسال و سایر علاقه ‌مندان را از دیدگاه‌های خود بهره ‌مند کنند.

لازم به ذکر است، دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و مستند رضوی که فراخوان آن از مهر ماه سال گذشته منتشر شد از هفتم تا نهم مرداد ماه با شرکت هنرمندانی از ۲۷ استان کشور به میزبانی یزد در سینما تک برگزار می شود.

http://shabestan.ir/detail/News/641335

(Visited 9 times, 1 visits today)