نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
تیتر یا عنوان، در واقع ویترین و نام و نشان یک خبر در رسانهها میباشد، که آن خبر را به موجزترین شکل ممکن اعلام میدارد. تیتر، بهعنوان یکی از مباحث اساسی خبرنویسی، بهویژه در مطبوعات، جوهره و روح خبر و ماندگارترین بخش آن در ذهن مخاطب است؛ که نخستین ارتباط مخاطب با اخبار از […]
ارتباط شناسی – تولید محتوا
این مطلب بدون برچسب می باشد.
فاطمه شریفی - خبرگزاری بین المللی قرآن - ایکنا : پژوهشگر و نویسنده یزدی با اشاره به عوامل مؤثر پویایی عرصه پژوهش گفت: متأسفانه شبکه علمی فعال در رشتههای مختلف ایجاد نشده و در تبادل تجربههای پژوهشی ضعیف هستیم.
دشمن امروز ما در برابر قدرت رسانه ای، نادانی و جهل نسبت به علم و عملی اثرگذار در این میدان است و به جای توانمندسازی، تولید محتوا و آگاهی بخشی در فضای مجازی، به مسیرهای مثلا امن آن هم از نوع پوشالی پناه برده ایم.
فاطمه شریفی : هفته نامه آوای شهر یزد - شهر میراث جهانی یزد، شهر منحصر به فرد و یکی از جاذبه های گردشگری جهان در دامان کویر ست که تاریخ کهن ایران زمین هموراه در جایگاه و ابعاد مختلف بر این شکوه ی بی مانند صحه می گذارد.
فاطمه شریفی - وب سایت خبری یزد با ما - پذیرش نگاه و سلایق متفاوت یکی از بزرگترین توانمندیهای ارتباطی است و اینکه در سایه چنین قدرتی بتوانیم ساده، تعاملی و با تکیه بر عقلانیت صحبت کنیم ما را به اثربخشی بر مبنای گفت و گو نزدیک میسازد.
سلام، ممنون بابت مطالبی که در سایت قرار دادین، خیلی مفید بود. ولی خیلی زمان میبره تا بتونم خبر کم غلط تولید کنم.. بابت جلسه حضوری هم ممنون….
سلام ممنون استفاده کردیم